Alla inlägg under augusti 2009

^^,

Av Sandra - 24 augusti 2009 20:31

I'm holding on to memories.

Av Sandra - 11 augusti 2009 11:30

Det är fan INTE okej att du beter dig så här!

Jag är lite lugnare idag men igår visste jag inte hur mycket jag skulle kunna göra för att såra dig, djupt.

Du gör mig så besviken, hela tiden. Förstår du inte att jag också har känslor?

Visst är jag känsligare på många plan, men faktum kvarstår. Det är inte okej!

Ska jag radera dig ur mitt liv? Du kanske redan har gjort det med mig, hur ska jag kunna veta något när du aldrig säger något?


Vad jag vet är att du gör mig fruktansvärt ledsen/arg.


Orkar inte brottas med mina känslor på grund av en situation som jag själv inte har skapat, orkar bara inte!






Och du ska vara min pappa :'(

Av Sandra - 6 augusti 2009 21:03

... ever fuck this up again.. ever!

Ovido - Quiz & Flashcards