Alla inlägg under augusti 2010

?

Av Sandra - 26 augusti 2010 20:14

Jag föddes utan vingar men en dag ska jag lära mig att flyga!

Av Sandra - 19 augusti 2010 18:20

We are strangers starting out on a journey

Never dreaming what we´d have to go through

Now here we are and i´m suddenly standing

at the beginning with you.


No one told me i was going to find you

  Unexpected

What you did to my heart

when i lost hope

You were there to remind me

This is the start

                                  And...

Life is a road and i want to keep going

Life is a river i wanna keep flowing

Life is a road now and forever

    Wonderful journey.


I´ll be there when the world stops turning

I`ll be there when the storm is through

In the end i wanna be standing

   at the beginning with you.


We are strangers on a crazy adventure

never dreaming how our dreams would come true

Now here we stand

unafraid of the future

at the beginning with you

                                            

//-


I knew there was somebody somewhere

like me alone in the dark

Now i know my dreams will live on

I´ve been waiting so long

nothing´s gonna tear us apart


                                                  
  And ....

Av Sandra - 3 augusti 2010 12:33

.. går hand i hand. ?


Jag har hittat lyckan i mitt liv, en lycka som gör mig så otroligt stark.

Igenom allt som har hänt, vilket har vart och fortfarande är väldigt jobbigt så kan jag ändå vakna med ett leende inombords i vetskapen om att jag har dig.

Tomheten som är när du inte finns där när jag vaknar känns förjävlig, blir bara så fel.

Jag är livrädd för att förlora den här lyckan, livrädd!


Att gå en väg genom livet med en människa som jag, kan inte vara lätt alla gånger.

Det förstår jag mycket väl!

Jag tycker att det är starkt av dig att du än idag går där med mig.


Älling, det finns många saker i livet som jag inte förstår mig på, som jag inte kan förklara, för det är alldeles för komplicerat.

Vad jag däremot vet, och som jag inte behöver fundera på är att jag älskar dig!

Älskar ? .. det är nog till och med starkare än så.

Jag hjärtar dig Janne!!

Ovido - Quiz & Flashcards