Alla inlägg under september 2011

</3

Av Sandra - 20 september 2011 10:53

   

Jag vet inte hur jag ska tänka för att det ska kännas lättare ='((

2 underbara människor med hjärtat på rätta stället .. Helt plötsligt så finns ni inte mer och det gör så fruktansvärt ont </3


Önskar att jag kunde få träffa er åtminstone någon minut till .. krama om er och berätta hur älskade ni är. Det djävligaste är att det inte går =' (( !!! Ni lever vidare i mitt hjärta föralltid!



[ Jag nyper mig i armen i hopp om att allt är en mardröm men jag vaknar aldrig, och för varje timme tynar ännu en bit av hoppet bort om att jag har drömt.

Önskar att vi kunde ha gjort något, fått chansen att hjälpa er.

För om tårar fick änglar att ramla ner så skulle ni vara här för länge sen.

Allt för mycket kretsar runt i mitt huvud när jag tänker på er.

Vad vi skulle ha gjort, vad era sista ord och vart jag såg er sist.

Tänker på era familjer :(( som stöttat er sen barnsben. Vill inte ens tänka hur det blir när dom får se er gravsten!

Jag glömmer er aldrig, älskade vänner!

SNÄLLA vänta vid grinden, så kan vi tillsammans klättra mot himlen.

Jag skänker massa tankar och tänder ljus i vetskap om att det aldrig kommer att bli som förut. ]


Jag kommer en dag, vi ses!



<3 Vila i frid Joakim Hjelm Jurell & Eino Pesonen <3

Av Sandra - 18 september 2011 20:50

Kan inte fatta att det här händer :'(((((

Vafaaaaaaan !!!  Som att man inte hade tillräckligt med sorg redan!


Vet inte vad jag känner eller tänker .. Helt jävla trasig !


Vill bara att du ska komma tillbaka så jag får krama om dig och säga att vi fixar det här tillsammans. Men nu är du borta :'(((


Eino Pesonen vila i frid <3

Ta hand om varandra där uppe .. Ge Joakim en kram :(((


Kommer aldrig att glömma er.. Kommer sakna er enormt, resten av mitt liv.

Av Sandra - 15 september 2011 23:42

Fattar inte att det är sant :'( Vill inte att det ska vara sant!


Snälla Joakim vi skulle ju ordna upp allt !! Men förstår ändå någonstans att du inte orkade mer. Hoppas att du har det bättre där du befinner dig nu :'(( Du kommer föralltid att finnas i mitt hjärta bästaste OckePocke!! <3


Jag var till olycksplatsen och tände ljus och la en ros bredvid .. Fattade inte riktigt vad jag gjorde där först, eller varför jag var där .. Men inser mer och mer..

Du är borta, och kommer aldrig komma tillbaka. Det gör så jävla ont :'(((



Ovido - Quiz & Flashcards