Alla inlägg under juni 2011

Av Sandra - 16 juni 2011 12:54

 

Trust nobody   noway   nohow   NEVER !


Tycker att det är fördjävligt att folk tappar respekten för en bara för att man öppnar käften, och säger det som inte överensstämmer med dom, just där, just då.

Så länge man håller allt inom sig och bara kryper för andra så är man bra va ?

I så fall vill jag inte vara bra.

Eller vara bra (?) utifrån vem försten ?

Springa och snacka bakom ryggen och vända kappan efter vinden, det är väl så man ska göra för att behålla någon slags "status" i den här keffa världen vi lever i.

Försöka passa in i alla andras liv.

Annars är man väl en pest, en pina, ett psykpatiskt äckel.

Men du .. försök passa in i ditt egna liv !


En sak ska du veta .. och det står jag för ..

Det har varit ett helvete, och det ÄR det fortfarande.

Ingenting har ändrats eller blivit värre bara för att jag börjat öppna mig. HAJJA LÄGET!

Jag kommer att prata om det jag vill, eller whatever jag pratar om tills den dagen jag dör. Finns ingen som kan göra ett skit åt det.

Frys ut mig, hata mig, gör vad ni vill ..

Verkligheten står kvar lika sann som den alltid har gjort, i vilket fall som helst.

Glöm aldrig det, mina kära !





Im stuck in this bed you made

Alone with a sinking feeling

I saw trought the words you said

To the secret you've been keeping

It's written upon your face

All the lies how they cut so deeply

You can't get enough You take

And take and take and never say

                   NO!

You've got to get it inside

You push it back down

        BLACKOUT


You say that it's not your fault

And swear that i am mistaken

You said it's not what it seems

No remorse for the trust you're breaking

You run but then back you fall

Suffocate in the mess you're making

You can't get enough You take

And take and take and take

FUCK it! Are you listening?!

              NO!

You've got to take it inside FFS

You push it back down

You'll never get it inside

Av Sandra - 8 juni 2011 00:43

.. å så jävla skönt!

Nu är jag färdig med alla äckliga loooosers ! =) Haha !

Det finns så sjukt många energitjuvar i den här världen, oftast bra mycket närmare än man tror. Shit !

Dom har ingenting att hämta hos mig och klokt nog har jag insett att jag inte vill ha ett skit av dom.

Hah ! Sinnes ..

Känns som om man börjar vakna.

Vet inte om det är så bra att spotta ur sig precis allt man tycker men det får mig sjukt nog att må bättre. =)


Du vet .. halva vägen i var, that's the real thing !

Jag går fan inte ett steg till, och jag förväntar mig inte att du kommer att göra det heller ; )

Det bästa är att jag skiiiter i vilket, jag orkar inte lägga ner någon energi på det i alla fall.





Egentligen så lever jag ett näst intill perfekt liv (LOL) och jag mår riktigt bra, förutom när jag blir "självdestruktiv" haha blir ju aningen aggressiv .. men vafan gör det om hundra år ? Det är sånt man får ta i den här branshen, jag jobbar så ; )


Jorå satte .. det var väl inte mer med det =)

Av Sandra - 5 juni 2011 23:12

.. för dig!


Det enda som är värre än att vara hatad är att vara ignorerad.

Dom man är hatad av behandlar en i alla fall som om man existerar.


Förutom det föregående faktumet så har jag haft en awesome dag :)

Humöret har varit på topp, kroppen har varit i sitt esse..

Men det var min dag det.. nu är det kväll, och närmar sig natt.God morgon nattspöke! Vad fan vill du mig egentligen?!



Btw ! Grattis farii :)) Din försvunna gamla räkodlare xD Älskar dig!


Kärlek & respekt

Av Sandra - 1 juni 2011 17:19

  Waiting is painful, forgetting is painful.

But not knowing which to do is the worst kind of suffering.

Ovido - Quiz & Flashcards