Direktlänk till inlägg 14 juli 2015

Äckliga jävla människor

Av Sandra - 14 juli 2015 16:09

Jag har inte haft någon som helst lust att sitta och skriva här men nu kände jag ändå att jag måste..

Det finns nå SJUKT mycket störda människor omkring oss, och ibland så är dom mycket närmare än vad man tror, eller hoppas. Och den ena är fan sjukare än den andra. Så vidrigt och jag vill bara spy på er! För precis där OCH då så har ni hamnat på rätt ställe, enligt mitt tycke.

Jag blir så fruktansvärt arg, fast arg är et väldigt lamt ord i sammanhanget.

Och att man orkar fortsätta och aldrig lägga ner, det tyder ju på att hjärnan i människans huvud är ur funktion. Dags att växa upp kanske? Eller fel!, dags att söka professionell hjälp, menar jag ju.

Visst alla kan inte räddas av andra, eftersom att det är DU som måste tänka om.. det är DU som lär släppa dina vidriga invanda mönster.. det är DU som lär VAKNA!

Om du inte gör det så är det ute med dig.

Saken är den att ingen annan person kommer att tycka om dig till slut. Ingen vill ha med dig att göra.

Hur ska du klara dig då? Kommer du att ångra dig när allt är försent?

Hoppas det.. och den dagen ska jag skratta dig rätt upp i ansiktet.. med NÖJE!!

Att säga att man hatar någon är starkt men att verkligen känna det, på riktigt.. det är monsteriöst starkt kan jag lova!


Tiden rinner ut och du med den....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 21 augusti 2017 17:34


Mina kids har bytt rum, för att det skulle bli bättre för minstingen med alla leksaker. Och såklart för att jag skulle slippa ha leksaker i precis heeela lägenheten. Man har så mycket planer och ritningar i skallen men av någon anledning så får man...

Av Sandra - 18 augusti 2017 16:36

När man har en riktig dator att sitta vid så är det fan så mycket roligare att skriva.. Så därför ska jag nog börja klottra ner mitt liv i ord igen. Jag ska fundera på saken i alla fall. Och jag ska ju definitivt göra förändringar i så fall, fö...

Av Sandra - 30 mars 2017 15:40


 

Av Sandra - 7 mars 2016 21:21


      Alltså, hur galet? Det känns som igår men det har snart gått 6 månader 😮   Jag hinner inte med, snart kryper hon! ...

Av Sandra - 18 juni 2015 00:13


  Bebis bygger ut 👍  

Ovido - Quiz & Flashcards