Alla inlägg under april 2014

Av Sandra - 12 april 2014 01:28

  Ska det vara nödvändigt (?)

Av Sandra - 11 april 2014 15:32

Får spel på den här fuckade jävla hjärnan "/
Det är väl bra komiskt att så fort någonting löser sig så kommer någonting annat och ska ställa till de.

Är det så planen ser ut för människan kanske (?)

Klart att jag inte är ensam att må skit och kämpar mot mina psykiska besvär men det är fan bara mig själv som jag ska leva med, för alltid. Det är ristat i sten om något dä!


Ångrar mig ganska kraftigt just nu att jag la av med mdicinen ( enligt läkares råd )

medicinen som nu mer var endast en placebo effekt, men vafan mår ju liksom inge bra nu, känner jag.

Börjar ta den igen så kanske det löser sig. Till en del i alla fall.

Något lite positivt i kråksången är i alla fall är att det verkar som att jag ska få träffa en psykolog trots allt. Kanske är behovet så pass stort nu. Halleluja!


Aja, en kämpe kämpar vidare.

Ovido - Quiz & Flashcards