Alla inlägg under maj 2011

Av Sandra - 31 maj 2011 08:46

Jag vill verkligen inte ge upp men har jag något annat val egentligen? Det gör så fruktansvärt jävla ont att gå och hoppas och samtidigt gör det äckligt ont att känna att man misslyckas så stort för att man ger upp. Eller.. ger upp.. känner väl inte riktigt till 100 % att jag ger upp :S känner mer att jag bara blir mer och mer ledsen och deprimerad, så jag måste. Får ju fan inte den minsta respons :´(       Trodde att jag betydde något för dig men du bryr dig verkligen inte. Har du någonsin ens velat lyssna på vad jag har att säga? NEJ!.. för det gör alldeles för ont, eller hur? Du vet inte vad du själv skulle säga heller säkert, eller vad du skulle svara om jag frågade. Ibland får man faktiskt göra uppoffringar, du ser väl för fan att det här är ohållbart?! Spela inte blind för vad du ser!                           Ibland blir jag faktiskt riktigt glad, för jag får en känsla av att det kommer att vända. Du får mig att känna så.. men bara för någon sekund. Du vrider bara om kniven ännu hårdare i hjärtat på mig och helt plötsligt är man återigen tillbaka på ruta 0 :´((( Det gör så jävla ont, kan du inte fatta det?!                    vad har jag gjort för fel? Berätta för mig! Hjälp mig att hjälpa mig själv, snälla jag ber dig!              Det är så enkelt att spela dum och oförstående, speciellt när sannigen är så elak. När sanningen gör så grymt ont. Jag vet dom bitarna, jag svär! men jag kan ta det bara du låter mig få veta den.         Ömma punkter gömmer man helst, eller hur? Men jag kan blotta hela mitt hjärta för dig bara du ser vad jag behöver.                                                   

                                      Kunde man bara få välja sina känslor så hade jag kunna ta det här.. men ingenting får vara enkelt. Jag vill ju för fan bara vara glad ....  SKA DET BEHÖVA VARA SÅ SVÅRT !?

Av Sandra - 30 maj 2011 19:11

Jag har "fiskat" färdigt. Kastat både mig själv & all utrustning i sjön. Ingen återvändo.



Är så jävla klar !


Tack & hej

Av Sandra - 29 maj 2011 18:45

Märks ju kraftigt tydligt att jag har grova agressionsproblem och förr eller senare måste det väl komma ut. Kanske skulle ha valt en annan väg bara :/ men nu är det 2 late. "Drunkbox" första gången & snart 30, fy fan så dåligt. Men sov ju gott i alla fall, på en galonmadrass och ett "täcke" som det nu så vackert heter.. Eller var det en virkad filt. Aah.. Jag är så nöjd och stolt över mig själv. Sen är det faktiskt som så att jag inte minns så jätte mycket heller.. Jag vet bara att ni var riktigt jävla hårdhänta, och det gick för långt. Varför sparka en polis? Finns bara ett svar på det .. .. Du är ett snutäckel!         Man får inte komma på in på krogen om man är full? Men man får komma in och supa, eftersom att sprit säljs där inne.. Tycker det går ihop sig fint jag.     What ever! Träffade grymma snubbar på stationen i alla fall, det var kul. Mer skoj var det nog för dom att höra mitt snygga äventyr med. Ö-husare, ni är ett folk för sig men i liked u :)  Haha "drunkbox" !




~ don't let the past fuck your future.

Av Sandra - 26 maj 2011 23:47

Många tror att jag saknar empati. Visst kanske det kan vara så, jag vet faktiskt inte.

Jag är bara en människa som gör så gott jag kan. Kanske är jag självupptagen (?) men jag tror inte det. Något som jag i alla fall vet är att jag har nå fruktansvärt för mycket känslor och det är mitt problem. När man väl har öppnat "porten" så är det jävligt svårt att stänga igen den. Det väller över så hälften vore nog! Det är riktigt jobbigt, både för dig och för mig, jag vet. Därför har jag kommit på en genialisk grej.. Verkar säkert sjukt konstigt men.. Fly, det är den bästa metoden. Inte för att undkomma problem, utan för att slippa tänka så mycket. Nog för att jag är lite av en filosof :) men det vill jag bara vara när jag själv väljer det. Så just därför så pratar jag bara när jag väljer att prata. Jag kan lyssna på dig hur länge som helst, om det är dig det handlar om. Äsch.. nu flyr jag härifrån, för nu vet jag inte vad jag bubblar om.


Jag lever mitt liv, på mitt sätt, för det är bara jag som vet hur det fungerar!








~ Don't let the past fuck your future

Av Sandra - 23 maj 2011 09:37

.. wondered which hurts the most :

Saying something and wishing you had not, or saying nothing and wishing you had ?

Av Sandra - 19 maj 2011 17:48

I´m awake, I´m alive

Now I know what I believe inside

Now it´s my time

I´ll do what I want `cause this is my life




get the fuck out of my way!

Av Sandra - 6 maj 2011 00:35

.. i wish i was a snowman, without a heart, without a soul and most important, without a brain with all these painful thoughts.

I could stand there in the yard all alone with only a little light from the stars, waiting for the heat to come and take me to the ground.

Nothing at all could give me all these sadness i feel inside ..    ... sometimes.


But otherside i really like being me, i just wish that you could do it too : /



You know i never give up

Av Sandra - 3 maj 2011 08:53

Så otroligt sinnes sjukt egentligen hur mycket man låter ens tankar få ta energi ifrån en.

Man kan sitta och analysera en grej så länge utan att ens veta att man var på rätt bana redan från start.

Sådan onödig tid! Sådan onödig tankeverksamhet, känner jag.

Satt och funderade på om man kanske skulle sluta tänka så mycket, eller varför inte helt och hållet (?) och bara "go with the flow"

Men tror tyvärr att tankens kraft är större än viljan.


På riktigt alltså..

Fatta vilken kjedjereaktion det blir :O

'Hade jag inte gjort dittan, så hade det inte kunna leda till dattan. Och hade det där inte hänt, eller hade jag aldrig sagt så där, hur skulle det då ha sett ut idag?'

Alltså, shit ! Hela fan blir ju bara ett virr varr av en massa frågetecken, som man inte kan reda ut själv i alla fall :S

Slutar bara i en jävla massa 'om jag ändå aldrig hade' ..


Nu snurrade jag in mig igen.

om, om kanske, utifall att, tänk om, men ..


Fy FAN!

Haha stick härifrån!

//Trassel

Ovido - Quiz & Flashcards