Alla inlägg under september 2009

Av Sandra - 8 september 2009 08:56

Nu har han äntligen kommit, gubben i lådan.

Kan ju lova att jag inte trodde på hans ord innan jag såg att han faktiskt var här. Samtidigt som jag var glad så vart jag ändå inte det :S

Kanske kommer att kännas bättre, för han ska ju trots allt stanna ett tag nu (säger han).

Hoppas verkligen inte att det blir som det blev förr.. att han har fattat att såna beteenden inte löser något.

Ska bli intressant att se!




Mammas lilla ängel vart glad, mycket glad! Om den känslan får stanna hos henne så blir mamma Sandra också glad.



Prove me.. Am I "miss WronG" this time?

Av Sandra - 1 september 2009 15:27

Idéerna bara sprudlar.. Ena efter den andra och det tar aldrig slut.

Ska göras om famigfan överallt, ÖVERALLT!

Aldrig blir man nöjd.


Så dumt! .. man byter det ena beteendet till ett annat.


Möblerar om, målar om, gör om möbler, flyttar det igen, och igen och fan igen! Inte nog med det så ska man klippas, färga håret, gadda sig och komma på den ena tok idéen efter den andra.


Vafan är det som händer?! Kommer ju inte att må bättre för att jag gör så här?

Och vem fan är det som ska bli nöjd?

Det lär ju knappast vara JAG iaf.






Fortfarande har jag inte hört ett piss utav dig heller! Frågan är om du lever, för man kan ju börja fundera.. Men inte är jag bitter.. Bara JÄVLIGT BITTER!!!


Okontaktbar=Problemfri?



'Glöm dina bekymmer för i morgon kommer det nya'

       Skojar du!?

Ovido - Quiz & Flashcards