Alla inlägg under juli 2010

Av Sandra - 16 juli 2010 03:03

Vårt lilla barn så efterlängtad du var

när jag dig i magen bar

nu finns det bara en grym tomhet kvar

och en massa frågor utan svar.

Varför detta skulle hända just mig

den frågan kommer man alltid ställa sig

inga svar finns att få

åtminstonde inget jag kan nå.

Livet är en stor gåta

allt man kan göra är att skratta eller gråta

nu kan jag bara försöka leva

med mitt hjärtas stora reva.

Utan dig känns allt meningslöst och trist

jag har efter du försvann nästan allt mitt hopp mist.

Trots att jag gjorde allt jag kunde och längtade så

kommer vi aldrig att träffas, vi två.

Du kommer alltid att fattas mig

Jag älskar dig!


/Mamma





 


They say memories are golden

well maybe it's true

I never wanted memories

I only wanted You!


Angels never die!

Ovido - Quiz & Flashcards