Direktlänk till inlägg 6 maj 2015

#%&!!

Av Sandra - 6 maj 2015 13:21

SÅ JÄVLA KUL ATT SITTA CH SKRIVA MASSOR OCH SÅ SKA DATORN GÖRA EN FUCKING UPPDATERING MITT I ALLTING SÅ ALL TEXT GICK FÖRLORAD!! Gud så lycklig jag blir! Nä, jag har inga humörsvängningar, absolut inte. Så länge saker och ting bara kan gå som jag vill så behöver jag väl för fan inte lacka ur!

Ni känner väl till den där lagen, lagen om "KAN DET GÅ ÅT HELVETE SÅ GÅR DET ÅT HELVETE" Story of my life!

Jag förstår att folk nu skulle tänka "men jisses, det är ju mycket att bränna propparna för" JA, faktiskt! För jag är inte "hårdhudad" jag är sjukt känslig och nu med alla hormoner och shit så får jag fan hysteriska vredesutbrott. Eller NEJ det får jag verkligen inte, men det känns så inombords. Jag kan skrika till och så men inget mer. Och NEJ jag skrämmer inte livet ur lill pluttan inom mig.


SKa jag kanske försöka att skriva om inlägget nu. Fuckar datorn för mig nu så KANSKE jag skickar den i väggen. Dumt på en SÅ DYR dator men vafan, gör som jag vill råå!


Jag mår inge vidare alls idag, känns som att jag är på väg att bli förkyld eller nå. Vaknade och kände direkt att vafan har jag legat i kyla inatt eller. Känns i näsan och bihålorna.

Jag brukar vilja sova fram till runt 12-13 tiden, eftersom att jag inte blir människa riktigt om jag går upp tidigare. Låter sjukt, vem fan sover fram till den tiden? JO JAG gör det, för jag kan inte somna på nätterna. Jag har så svårt att slappna av, att komma till ro. Så har det alltid varit och det stör mig otroligt mycket!

Jag vänder och vrider mig enda fram tills morgontimmarna, sen somnar jag djupt. Jag har börjat lägga en kudde mellan mina ben och den lär jag ju flytta på också hela tiden.

Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att bara lägga skallen på kudden och somna. Jag tänker så här, att det kanske kan ha med det förfluta att göra (?) Jag har ju haft detta problem med mig sen jag var liten. Har alltid tyckt att det varit obehagligt med nätter. Jag har alltid varit i beredskap, utifall det skulle hända något. Det sitter nog kvar. Dessutom är det  mörkt och för tyst, då håller jag igång. När det är ljust och rörelse/ljud så sover jag som bäst. OM jag tillåter mig att somna, så klart. Jag är så jäkla envis, även om jag sitter och gäspar så stort att jag skulle kunna svälja mig själv, så ska du inte tro att jag lägger mig och vilar. NEJ fan heller! 
Jag förstår att det är en kombi av mycket som gör att jag inte kan sova, det är väl klart att man behöver sysselsätta sig och göra sig både fysiskt och psykiskt trött. Att man behöver frisk luft osv osv.. men just nu känner jag att vafan ska jag göra, jag pallar ju inte vara ute och knalla. Jag blir ju så andfådd och svimmig. Det är en alldeles för obehaglig känsla för att bara ta en promenad ensam.

Som sagt så sover jag ju gärna länge (tills jag vaknar av mig själv). Men idag så vakna jag 2 timmar tidigare och kände att jag inte kunde sova mer. Jag försökte inte ens.

I ungefär samma tid så ser jag att min kära vän har förlorat sin mamma, hon hade somnat in och det fick mig ju så klart i tårar och en oro började krypa sig över mig. Jag tycker så jävla synd om honom! Jag önksar att jag kunde göra något men vad kan man göra för en människa som förlorat sina föräldrar? 
Jag kan bara visa att jag finns här. Och det känns inte tillräckligt. Speciellt inte när jag vet att hans liv kommer att bli ännu mera upp och ner nu :(

R.I.P Eva, och må du få vila i frid. Nu slipper du smärtan i alla fall <3


Vet du, det ser förjävligt ut här hemma!
Och varför gör det de?, JO för att jag inte pallar göra någonting!

Ge mig energi för faaan! 


Nä, nu skiter häxan sur tant i det här!

Later!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 21 augusti 2017 17:34


Mina kids har bytt rum, för att det skulle bli bättre för minstingen med alla leksaker. Och såklart för att jag skulle slippa ha leksaker i precis heeela lägenheten. Man har så mycket planer och ritningar i skallen men av någon anledning så får man...

Av Sandra - 18 augusti 2017 16:36

När man har en riktig dator att sitta vid så är det fan så mycket roligare att skriva.. Så därför ska jag nog börja klottra ner mitt liv i ord igen. Jag ska fundera på saken i alla fall. Och jag ska ju definitivt göra förändringar i så fall, fö...

Av Sandra - 30 mars 2017 15:40


 

Av Sandra - 7 mars 2016 21:21


      Alltså, hur galet? Det känns som igår men det har snart gått 6 månader 😮   Jag hinner inte med, snart kryper hon! ...

Av Sandra - 14 juli 2015 16:09

Jag har inte haft någon som helst lust att sitta och skriva här men nu kände jag ändå att jag måste.. Det finns nå SJUKT mycket störda människor omkring oss, och ibland så är dom mycket närmare än vad man tror, eller hoppas. Och den ena är fan sjuk...

Ovido - Quiz & Flashcards